Co odhalí audit SEO – Liberec

Vyhledávací roboty lidem přednostně zobrazují optimalizované weby a e-shopy, které splňují nároky SEO. Liberec, respektive  firmy podnikající na území Libereckého kraje si mohou vyžádat audit komerčních stránek. Podrobná analýza rozkryje všechny slabiny, které zapříčiňují nízkou návštěvnost a nedostatek prodejů realizovaných přes internet, a pomůže s dalším vyhodnocením investic do SEO. Report též nabídne seznam vylepšení pro algoritmy Googlu a Seznamu. Optimalizační up-grady se pak dějí na technické, textové a odkazové úrovni. My si rozebereme čtyři klíčové technické změny, u nichž jakékoli další SEO začíná.

1.Struktura webu pod lupou – to je základ SEO v Liberci

Představte si chatrný dům, který připomíná bludiště, s chodbu vedoucí do jednotlivých místností, jíž  zneprůchodňuje zával. Bohužel, tvorba webových stránek od některých “expertů” vypadá podobně. Pevnou a logickou strukturu webu přitom řadíme mezi nejdůležitější technické faktory optimalizace stránek. Pokud se lidé ve vašem menu neorientují, naštvaně odchází nakoupit do přívětivějších eshopů konkurence. Různé zátarasy, překážky a nesmyslná kategorizace otravuje kromě zákazníků i hledací Boty, což je termín pro vyhledávací roboty. Audit stavu vašeho lokálního SEO pro Liberec nebo celorepublikové optimalizace vám může navrhnout, lepší strukturu postavenou na klíčových slovech.

2.Kontrola SEO detekuje webové chyby

Důležitou součástí technického auditu je také revize chybových stránek. Co to je? Určitě se vám už přihodilo, že jste se při hledání na internetu dostali na nějaký web, kde místo informací bylo napsáno chyba 404. Bludné stránky vznikají zhruba takto. Majitel komerčního webu umístí zpětný odkaz na svou on-line prodejnu například do firemního katalogu. Za čas ji v menu přesune, aby byla pro lidi snáze dostupná, ale v katalogu nechá její starou url adresu. Smyslem auditu vašeho SEO nejen v Liberci, ale i v jiných městech je objevit tento “Bermudský trojúhelník”. Pokud je struktura vašeho e-shopu jinak v pořádku, odstraní webové chyby přesměrování stránek v administraci webu.

3.Revize vnitřních prokliků

Kvalitní analýza SEO vás také bude informovat o stavu vzájemného vnitřního propojení jednotlivých stránek na vašem webu. Vysvětlíme si to na příkladu úvodní stránky. Ta by měla v ideálním případě sloužit jako výloha, kde zákazníkovi ve zkratce představíte váš kompletní sortiment a rovnou mu nabídnete prokliky do příslušných kategorií. Tyto praktické linky usnadňují orientaci lidem i zvědavé umělé inteligenci. Máte-li chaos ve struktuře, způsobí pozdější amatérské přesuny stránek zmatek v interních proklicích a flotila “bludných Holanďanů 404” začne strašit uživatele vašeho eshopu.

 

4.Rychlost serveru změří auditor SEO 

Google a Seznam disponují speciálními algoritmy, které sestávají z více než dvou stovek kritérií. Žádný expert na lokální SEO pro Liberec nebo celorepublikovou optimalizaci je nezná všechny. Jsou totiž tajné. Nicméně rychlost načítání webu k premisám Botů s jistotou patří. Pravidla provozu virtuální sítě očekávají, že pojedete co nejsvižněji. Načítá-li se váš eshop rychlostí šneka, uvidíte v auditu návrhy na snížení objemu přenášených dat, kompresi fotek a úpravy HTML kódu. Vše v rámci technické části SEO. Liberec se, stejně jako ostatní města, vyrovnává s restrikcemi kamenných provozů a zpomalený výkon webu jim bude komplikuje úspěch ve virtuální tržnici.

 

Tolik tedy ve stručnosti ke čtyřem technickým součástem auditu SEO. Liberečtí podnikatelé i podnikatelé z jeho okolí si mohou podle seznamu nedostatků zjednat nápravu komerčních stránek. Většina firem, které se živí optimalizací webů, vám v případě objednávky počáteční SEO analýzu nenaúčtuje. Zdokonalení prodejních stránek můžete vnímat podobně jako investici do modernizace kamenné prodejny. Cílem je nárůst internetového obratu. Pokud v optimalizaci pro vyhledávače tápete, neváhejte ji přenechat někomu, kdo má více zkušeností. Topranker je jednou takovou společností, o jejíž zkušenostech není pochyb.